Halvdålig start på dan

Fick en lite halvdålig start på morgonen. Har inte känt behov av att blogga det sista, för allt har funkat bra. Men han ringde mig för en timme sen och ville att jag skulle komma dit med hans hund som jag haft den sista veckan för att F.D skulle till Åland och hade inget EU-pass till SIN hund som dessutom ville ha sällskap, en hund som är valp till den hunden jag passat, och som han känner att han prackat på henne.
Jag fick ganska dåliga vibbar och körde, snäll och dum som jag är dit med hunden med gråten i halsen, men han bedyrade att han inte skulle göra några dumheter. Kan inte hjälpas att jag tycker det känns rätt pissigt ändå. Litar inte helt på honom, eller är det henne. Hon verkar rätt påstridig,  och vill säkert ha tillbaka honom igen och han är ju så JÄLVA TOFFLIGT MESIG ibland, så jag hoppas han inte går på det, men han lovade att inget kommer hända, hon skall ju bara lämna hunden.
OCh vi skall ses på lördag kväll och göra något.
Men lite orolig är jag ändå. HAde god lust att smsa henne för att förstöra och meddela att jag lämnar hunden där nu så den får sällskap...men, men, får väl ha is i magen som vanligt. Tar det aldrig slut, måtte hon försvinna ur våra liv snart. SUCKKKKKKK.
Antagligen är han dessutom rädd att hon skall få veta att vi dejtar också, jag menar om inte hans hund är där, var är den då????

Fick ivarjefall pussat på honom en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0