Ibland förvånar han mig

Har inte orkat blogga på ett tag. Det har inte hänt såå mycket. HON var här förra helgen, men jag har haft så många järn i elden att jag nog inte ens hann känna efter och ens lipa en skvätt eller så börjar jag bli starkare. Det enda som hände var väl att vi stod och pratade rätt länge efter träningen i söndags, helt svettiga och höll plötsligt på att käka upp varandra...:-)
Och han vill att vi skall ligga lågt ett tag, vet inte om det beror på att hon börjar misstänka något? MEN vi skall trots det träffas denna helgen, jag förstår mig aldrig på den "gubben".

Har haft fullt upp precis varje kväll denna veckan, så vi har inte pratat förrän ikväll, och då kom han plötsligt med förslaget att vi skall åka och bowla på lördag kväll. Helt otroligt, han har ju hela tiden varit så rädd för offentliga miljöer tillsammans med mig. Och HAN skall boka, så vi får väl se var. Det sista har jag kritiserat honom rätt mycket för att jag inte vill vara "hemlig" längre och att han måste skämmas för att synas ute med mig. Så kanske det är ett steg, eller så vill han röka fredspipa INNAN han vågar göra slut...? Glatt överraskad blev jag i varje fall i ett par sekunder. Till saken hör också att jag plockade fram telefonnummerna till tre olika bowlinghallar i närheten, patetiskt nog för att DE skulle åka iväg, men det blev aldrig. Antagligen tyckte hon det var för dyrt. Tydligen väldigt ekonomisk enligt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0