Bowlade i Varberg igår kväll

Jo, vi kom faktiskt iväg och bowlade igår kväll. Väldigt trevligt, men litet sting kände jag när han sa att han varit med "henne" och sin dotter och dennas kille och bowlat förra helgen också. Trodde lite det kunde varit en grej för oss...
Sen åkte vi och handlade mat och sedan hem till honom och gjorde kräftsoppa. Hon hängde på telefonen och hade antagligen ringt 18 ggr, men han tog det tredje gången, så vi fick vara i fred sen på kvällen.
Undrar vad han tänker egentligen, har ju slagit vad om 4000.- på en resa att han inte kommer klara av att lämna henne (även om jag givetvis hoppas), och komma fullt tillbaka till mig innan 20 maj (han sa att han ville ha t o m 31 maj på sig), och han kommenterade det med att det var lättförtjänta pengar.
Vi älskade 3ggr i natt. Kunde vrida ur sängkläderna på morgonen, så han var tvungen att byta dem.
Sen skjutsade han hem mig på morgonen, för jag skulle jobba.
Kommer gå med ett leende på läpparna hela dagen. - Älskar honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0