Tyvärr hade hon tågbiljetter hit även denna helgen...

Jo, visst var det så att hon hade biljett hit denna helgen, men han ringde åtminstone igår kväll och ville träffa mig innan den 30 januari. Och han sa att nu kommer hon få svårare att skaffa billiga tågbiljetter hit ner och det lät som han hoppades på det med...men så ringde den andra telefonen så vi fick avbryta. Sen kom det ett sms en timme senare "söndag kväll går det bra". "bra och bra, lördag hade varit bättre, men en får va glad för det lilla :-)" svarade jag. Vill ha honom en hel helg! Det kändes ivarjefall bra att han längtade efter att träffa mig trots att hon är här hela helgen. Och han tränar söndag kväll, han har varit borta pg a sina revben sen före jul nu så det blir ingen lång stund jag får honom, men natten iaf:-).

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej! Jag frilansjournalist och skriver bland annat för Aftonbladet. Har läst din blogg och tycker du har en otroligt gripande historia! Jag skulle så gärna vilja göra ett reportage med dig till en av Aftonbladets bilagor. Hör av dig så snart som möjligt!

2009-02-03 @ 11:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0