Söndagkvällarna är han i varje fall min...

Mysigt, igår kväll och i natt. Kramats och kramats och kramats...mm
Också kommer jag med mina dumma följdfrågor när morgonen började ta slut, och vi skulle åka till våra jobb. -När ses vi nästa gång? Också försöka att inte sätta för stor press på honom. Så jobbigt att längta hela tiden. Och nästa helg skall han åka dit på onsdag kväll redan och visste inte när han var hemma på söndag. Kanske vi kunde ses då efter träningen tyckte han, om han nu kommit hem. Men jag vill ha en hel helg! Och den 30-31 januari MÅSTE hon bara jobba. Men han vågar aldrig lova något i förväg för han är rädd jag blir besviken. Som om jag inte blir ledsen när han inte kan lova något då?

Hon hade haft med sig ett kort, en förstoring på hundarna som han visade, jag klarade inte ens av att säga att det var fint. F-n va svartsjuk jag är. Undra på det. Älskar honom. Vi plockade bort de sista julbonaderna från köket.
Någon hade städat på toaletten

Men söndagkvällar är väl bra, tyckte han, ja men det är ju inte såå många timmar. - Jo, du har ju haft mig hela natten, säger han...Men det är INTE samma sak, tycker jag. Jag vill ha mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0