Pina

Vi skulle höras av ikväll, för att se om vi kan träffas i helgen, men jag vågar inte ringa, för jag är rädd att han skall säga att HON kommer hit i helgen och nästa vecka skall han ju dit. Då får jag inte träffa honom på kanske över tre veckor. -Jag står inte ut! Vet att jag kommer bli såå besviken på svaret. *suck*  Hur sjutton skall vi lösa det?

Pina, pina, pina 

Idag var mäklaren hemma och tittade på mitt och fd:s hus för värdering så han skall kunna lösa ut mig. Är nervös för det svaret med; att det inte är värt så mycket och att jag kommer förlora massa pengar och då kommer jag inte kunna bjuda på det huset jag vill köpa som strax skall bli till salu. - Fast det får jag nog inte ändå, det har världens läge, även om det är pyttelitet (60kvm) och helt nytt kök i ek, och totalrenoverat helkaklat badrum, och en jättestor tomt 6600kvm. Så det blir nog inte mitt. Tyvärr.

Och fd gjorde ett sista tappert försök att försöka övertala mig om att jag inte kan göra så här, trots att det varit slut ett år! Men inte en enda gång han sagt att han vill ha tillbaka mig för att han tycker om mig. Det enda han någonsin sagt är; tror du inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0