Nytt år, nya tag, nya löften; sluta vara kär i en skitstövel...

Gjorde i varje fall ett ryck igår den 1 januari, och gick och knackade på i huset jag vill köpa. Och fick komma in och titta. Lite litet för mig och mina barn, men jättefint. Också tycker jag om läget. Hoppas ingen mer tycker om det när det kommer ut på marknaden. Tror jag skall köpa det, om ekonomin tillåter.
HAN tyckte jag skulle köpa huset nedanför honom, där tanten nyss hade dött. - Jag kan väl för f-n inte bo granne med dig, tyckte jag...j-kla springande där skulle bli. Näe, lite distans får vi nog ha. Vet ändå inte vad som händer i framtiden.
Hoppas allt ordnar sig i år, med bostad och kärleken. Hrmf, vet inte hur jag skall göra. Är dökär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0