Ja, jag kan ta det, att han är hos henne nu!

Just i denna stund som jag sitter och skriver detta onsdag kväll, 21/1 kl 19.20 har han precis påbörjat sin resa till Stockholm, till HENNE och det gör ont. J-kligt ont.
Men lite kluvet ändå, jag kan nästan ta det ändå.

Igår var jag så rôsen, och frös på jobbet, skrev:"Brr, skulle vilja bada badkar nästa gång. Tågbiljetter 95kr till Köpenhamn, e det nåt som skulle va intressant? Tänkte om vi skulle hitta på nåt senare i vår." Sen satt jag och nästan lipade inne på dass, medan jag väntade på svaret och föreställde mig att han skulle säga blankt nej. Och jag tänkte mig mitt svar som "Förlåt, dumt av mig, klart vi inte hinner fram och tillbaka på en söndagkväll. åk du med HENNE istället, onsdag till söndag"
Men det kom:
" Du är mycket för att planera min tid" "Ja boka du"
Jag var som på moln och Ja, jag kan ta det att han är hos henne nu!

Så nu försöker jag hitta roliga saker att planera med honom i Köpenhamn. Tips mottages gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0