Det är ett enda stort magsår ändå att planera in dagistider, arbetstider, fd-ha-barnen-tider, blandat med fd-har-jouren-i-brandkåren-kan-inte-ha-barnen-tider, och då dessutom få in kärlekstider i det också.

så just nu känns det riktigt nattsvart - har inte träffat honom på 12 dagar * suck*. Först för att HON var här nyårsafton och fem dagar framåt, sen var ena dottern här (hon åker hem idag...) och jag kan slå vad om att HON kommer hit på torsdag till söndag igen. Och nästa vecka åker han och hälsar på henne i Stockholm onsdag till söndag igen. - F-n. Jag är körd. Hur sjutton skall vi nånsin kunna träffas när det är så här krångligt hela tiden.

Och så börjar jag få panik över att hitta en ny bostad snart. De säger att de behöver inte hyra ut huset förrän till sommaren, och de tänker inte köra ut mig - ......MEN (så känns det). Måste hitta ny bostad snart. Lägenhet är inte tal om, dels finns det inga, dels kvävs jag om jag bor i lägenhet. Bodde ett år i en lägenhet på tredje våning, det fick mig att må skit. Här finns ett hus som snart skall bli till salu, men antagligen blir det för dyrt för mig. Jo, jag skulle nog ha råd, men det räcker ju att det är ett par som VILL ha det, så har de ju mer kapitalstarka än jag och kan bjuda högre.

Kommentarer
Postat av: Beccs

wow du verkar verkligen ha en jobbig situation :(

varför dumpar du inte bara skithögen som redan har en annan? Han kommer aldrig lämna henne ändå...

2009-01-11 @ 09:22:08
URL: http://meandmywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0