Inte ropa hej förrän man kommit över bäcken!

F-n vad rätt jag hade där. Skrev till honom att jag kommer upp ikväll. Fick: nej, jag skall vara ledig lördag och söndag och vem är det som bestämmer? 
Jag svarade, att det gör väl HON, för hon kan ju bara boka resa hit ner, också får jag anpassa mig. Nu är jag ARG!
 Morr och han som varit sjuk¨skriven hela veckan för han har haft ont i ryggen. Också har hon varit här. Men antagligen skall hon komma hit imorgon IGEN. Hon åker kortvasan just nu, så hon kommer nog med nattåget imorgon på morgonen, skrev det också, men han svarade aldrig. Så han är väl rädd at jag skall komma, stanna över natten också kommer hon på morgonen... Kan bli knepigt. Så jag ringde upp. Blev lite sårad, ledsen för att jag ordnat barnvakt och allt en extra kväll hos fd ikväll bara för att jag skall kunna träffa skitstöveln, också blir jag ensam istället.
Men då hade han ångrat sig, så jag fick komma en liten stund ikväll ialla fall. För jag sa, HON kommer ju nästa helg OCKSÅ, och jag MÅSTE få träffa dig.
*Suck*, fan vad jag känner mig klängig. Undra på det när man tävlar mot någon annan.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0