Han vill inte göra slut - vi skall ha ett uppehåll...

Det var jättemysigt igår kväll, första delen, han hade städat bland cd-samlingen så vi lyssnade igenom massa låtar, med bl a Lisa Ekdahl och Tottas duetter, sen var jag tvungen att få det ur mig, jag orkar inte tävla mot HENNE hela tiden, det knäcker mig.
- Det kommer aldrig bli allvar mellan oss, sa jag.
- Tror du inte det, sa han.
- Nej, du kommer aldrig släppa henne, sa jag. Det har ju för f-n gått snart ett år sen du sa det sist.
- Det är vad du tror, svarade han.
- Jag skulle vilja att du träffar mina barn och jag vill inte vara hemlig längre.
- Du är väl inte hemlig, mina barn har ju träffat dig, senast nu i vinter sa han och jag kan ju inte träffa dina små så länge jag har två kvinnor.
- Ja, men då sa du ju till henne att vi bara var vänner. Det kommer aldrig att bli VI på riktigt.
- Det är vad DU tror, svarade han, jag skall ordna upp mitt liv, men tills dess så bör vi nog ha ett uppehåll på några månader. Jag kan ju f-n inte ha två.
Jag åkte hem och hämtade biljetterna till vår Danmarksresa. - Du kan åka med henne istället, skall vi ha ett uppehåll kan vi ju knappast åka.
- Jo, men jag vill åka med dig.
- Säkert, och hur tror du det kommer gå om vi skall sova två nätter i en 1.20 säng!, sa jag. Hur kul blir det.
- Jag VILL åka med dig.
- Gör slut med mig istället, sa jag.
- Nej, jag kommer tillbaka till dig, men jag behöver tid på mig.
- Säkert, hur dum tror du att jag är egentligen! Du skulle ju göra slut med henne förra sommaren, och så skulle vi ses till hösten igen, och vad hände då? (Han försökte göra slut, men HON ville att de skulle försöka igen...) Och om jag släpper dig nu så kommer du inte tillbaka, för då umgås du bara med henne också är allt så där mysigt också är jag inte värd någonting igen.
- Jag lovar, jag kommer tillbaka.
Så det slutade med att han lovade mig säkert 10 gånger att han kommer tillbaka till mig, sen älskade vi och somnade.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det löser sig!

2009-02-21 @ 10:31:37
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0