Det började lite dåligt igår kväll

Slutade lite tidigare igår för att det var så fint väder och tänkte låna hans hund och gå milen på slingan. Så jag var redan där när han kom från jobbet. Och då var han väldigt sammanbiten, och när jag frågade om jag fick en puss, så sa han "det blir inget mer, de är slut". Jag missuppfattade honom naturligtvis, inte så konstigt med alla hans tvära kast, så jag lipade mig igenom de första kilometrarna och när jag kom tillbaka hem till honom, så tyckte jag att jag inte behövde fika med honom heller, och han sa; men sitt där och tjura då. - Ja, du var ju inte direkt välkomnande och själv tjurig när jag kom, tyckte jag. -Jamen, för det behöver väl inte du vara det, svarade han. - Det kanske smittar sa jag. Också tjafsade vi en hel del innan vi började pussas och han la ner mig över köksbordet. Sen var resten av kvällen jättemysig. Vi sov ihop och vaknade och pratade nog varannan timme. Han pratade om sina drömmar och var väldigt nöjd och behaglig. Så det blev en bra kväll/natt i alla fall. Antagligen var han stressad när jag kom, men, men.
Och vi bestämde dejt även på lördag - alla hjärtans dag. Jag blev jätteglad, trodde HON skulle kommit ner denna helgen. Så då är han MIN, även om det bara blir kvällen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0