Bläe, kan inte sova

Han lovade i söndags att höra av sig för att vi skulle ses i veckan, för i söndags var "inte lämpligt". När ÄR lämpligt då? Precis som om det skulle bli bättre denna veckan. Hon kommer säkert ändå på fredag, så han ringer säkert sent torsdag kväll och talar om det. Då slipper han ju träffa mig på hela veckan. Men ändå vill han absolut inte göra slut. Märkliga människa. Känns lite som att, OM HON försvinner iväg ett tag - DÅ, då finns ju jag. Och det låter rätt ofta som att han hoppas på det. Eller om man inte tar tag i/ser problemet så kanske det försvinner av sig själv.
-FAAAAAN. Jag tänker i alla fall INTE höra av mig.  Skitgubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0