Alla hjärtans dag

var jättemysigt. Vi lagade mat, sket i melodifestivalen och bara myste istället...:-)
Bara ett jobbigt orosmoment; HON ringde säkert minst tjugo gånger på kvällen - och han vägrade svara. Fastän jag bedyrade att jag inte skulle röja att jag var där. Han orkade inte inte prata med henne - hon bara tjatar. Jag till och med bad att han skulle svara, så hon skulle sluta ringa någon gång. Rätt jobbigt att koncentrera sig på att älska med honom när telefonen ringer stup i ett! Kändes lite lätt skyldigt. Och jag sa, att nu måste du ju ha en förklaring imorgon till vad det var du gjorde halv tolv på kvällen!
Skulle egentligen inte sovit över, för hans ena dotter skulle komma idag, söndag. Men det gick ju inte att låta bli. Han är såå go att krama natten igenom. När HON ringde idag på morgonen istället, sa han att han hade varit på fest hos sin syster igår och att han var trött idag. HON ringde mitt i frukosten, och han avbröt tjöt-samtalet med att han var "bajsenödig" och var tvungen att gå...
Köpte en alla-hjärtans-dags-present; en disktrasa från Ekelunds med röda hjärtan på. Han hade en vanlig härrom dagen som luktade helt vedervärdigt. Och denna skall vara luktfri, men han sa; ge den 20 veckor så skall jag slå vad om att den också luktar:-)

En alldeles okej alla-hjärtans-dag.
Älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0