Usch, det blev en jobbig helg iaf

Hon var här hela helgen. Så jag flydde "stan", rädd för att träffa på dem igen, och för att jag skulle då bli så ledsen igen. Skickade ett sms till honom att; vill ha dig trots att du passerat bäst-före-datum :-).Flyr 4 dar nu då så jag inte råkar på dig.
Skrev ett till i söndags kväll, för vi pratade om att vi skulle träffas igen; "ska jag fly nästa helg med? El vill du hitta på nåt?
Fick bara ett svar om att han är upptagen. Men han klarar inte ens av att tala om att han skall träffa henne. När jag frågade honom sist, så visste han inte vad som hände denna helgen som kommer, men jag sa att då jobbar hon ju inte, så då träffas ni ju inte. Men han sa att han vet inte alls när hon jobbar. Jo var tredje helg sa jag, för det har jag räknat ut, genom att se tillbaka på när han stött ifrån mig. Inte ens det kunde han erkänna. Löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0