Sov inte så mycket...

den natten, dels för att han snarkar och får sk andningsuppehåll och sen kommer det plötsligt en jättesnark igen så jag nästan hoppar ur sängen. Också pratar han också. Sa nåt om "det kommer en bomb" och "lattan", vilket var ett ord i ett korsord som vi löste innan vi gick och la oss. Och givetvis älskade vi en gång till tidigt på morgonen. Det var fortfarande becksvart och jag hörde tidningsbudet som vände. Var som i ett lyckorus hela lördagen. Först ville han att jag skulle åka tidigt, för hans granne skulle komma och låna traktorn, men jag sa att jag har hälsat på hans granne MÅNGA gånger, och folk brukar inte lägga sig i andras förhållanden. Så jag var inne och grejade när de försökte få igång traktorn. Telefonen ringde säkert 10 ggr under tiden jag var inne. Och mobilen 1gg. Privat nummer stod det. Jag var såå nära att svara, men jag höll mig. Mannen med stort M var inne de sista gångerna det ringde. Bergis att det var den andra kvinnan, hon skulle jobba denna helgen, därför var det MIN tur att träffa honom...han ville inte svara, "hon bara tjatar"säger han. Sen var vi ute och jag hjälpte honom att stängsla den ena hagen.
Undrade när vi skulle ses igen. "Egentligen är jag ju upptagen", sa han, "men..." Nästa helg går det inte, då skall hon komma hit. Också var han tvungen att krrrrrraaaaama mig igen, jättelääänge. Så det blir nog helgen efter, om vi inte ses nån gång under veckan.
Så nu är jag helt lyrisk i några dagar, tills torsdag kväll för då vet jag att hon kommer och stannar till söndag. F-n, f-n, f-n då får jag ångest igen, och bara lipar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0