Så var det för två veckor sen...

...nej, det började för tre och en halv vecka sen. Nej, en och en halv månad sen. Dan efter min födelsedag, träffade jag på honom med den andra, det rann över, och jag gick fram och presenterade mig som "buksvägerskan", sen skickade jag säkerligen 10 sms till henne och berättade om att det verkligen är varannan vecka och alla hans dumma påhitt. Allt bara kom på en gång. Mest för att jag blev såå besviken för att han inte svarade när jag undrade om han ville komma hem på tårta på fredagkvällen. Han kunde väl sagt nej, men nähä, då ignorerade han mig istället. Inte så snällt mot henne kanske, men han ljög väl som vanligt och sa att jag var en galen kvinna eller något som hon inte skulle bry sig om.
Träffade på honom på träningen på söndagkvällen (detta hände på lördagen), då vi båda råkade komma en halvtimme innan alla andra. Han var något så vansinnigt arg på mig för att jag avslöjat honom. Men HALLÅ, vem är det egentligen som ljuger, bedrar och är otrogen precis hela tiden. Dessutom sa han att hon inte tyckte det var så farligt. Antingen är hon inte riktigt riktig, vilket jag har svårt att tro, men troligast är att han ljög och sa att jag hittat på allt om vårt förhållande.
Det kändes ivarjefall väldigt bra att få ur sig allt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0