Midsommarhelgen 2008 var iaf den värsta någonsin...

Han hade gjort slut med henne, men hon skulle komma ner för de skulle "reda ut". F-n, om du tillbringar hela helgen med henne så är det väl klart att det blir ni igen sa jag - vi gör slut! Näe, sa han, det vet du inte. Jo, jag vet sa jag, näe, det kan du inte veta, för vi har inte bestämt något än. Snacka om att verkligen hålla alla dörrar öppna. Jag försökte göra slut, men jag fick inte, för han ville gardera sig, kändes det som. Sen kunde jag inte sova på nästan 3 hela dygn. 64,5 timmar var jag vaken innan jag slocknade med hjälp av några glas rödvin och sömntabletter. Var helt förkrossad. Han hörde aldrig av sig och meddelade, men jag visste redan svaret när jag träffade honom när jag tankade bilen på måndagen. Jo, HON ville försöka igen, sa han, men det ordnar sig nog, hon bor så långt borta, sa han. Och jag behövde inte hämta min väska, den kunde stå kvar, sa han....
Så här har vårt förhållande varit det sista halvåret. Han stöter ifrån, ångrar sig, och tar tillbaka, stöter ifrån, ångrar sig...
Dumma, dumma blonda jag. Om vi bara hade satt P för allt då så kanske mitt hjärta hade varit någorlunda helt, men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0