Lipade hela fredagen, lördagen, och nästan hela söndagen...

bara för vetskapen om att HON var med honom de dagarna. Tänkte inte gått på träningen på söndagkvällen, men blev övertalad. En j-vla karl skall inte få knäcka mig. Då hade han fått lite ågren. Sa att vi måste hålla en låg profil ett tag. Vadå ett tag? Vad är det som säger att JAG alltid finns kvar. Grrr. Så jag frågade om han tänkte normalt igen nu när han hade tömt pungen!!!  Så ångrade han sig igen och tyckte att vi skulle träffas igen om två veckor. (7 nov). När jag kom ut till bilen så ställde jag honom mot väggen och frågade vad det var han höll på med hela tiden. HAN hade faktiskt stött på mig de sista veckorna., varför?!!! Är det för att du inte hade fått nåt på länge, eller vad, sa jag och var jätteledsen, och kände mig utnyttjad. För att du är du, svarade han och var tvungen att krama mig igen, och sen kysste han mig och vi stod nog där i säkert i en timme innan han ville bjuda på "kvällsmat". Så jag hängde väl med hem till honom. Vi gosade på kökssoffan, men det var så j-kla hårt, för filten var borta, för den hade hundarna hårat ner. Och samma säng som de precis hade haft ville jag INTE, så det blev vardagsrumemt. Skit, skit, skitstövel, varför är jag kär i en sån. Och blond som jag är så går jag på hans charm precis hela tiden. Detta var säkerligen gång nummer 10 i ordningen som han börjar på något med mig igen.
Snälla gud, jag har syndat, giv mig en ny kärlek i mitt hjärta, så jag blir fri nån gång från denne man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0