Han hade nya stolsdynor i köket...

Var hemma hos honom och åt kvällsmat igår kväll....efter att HON hade varit där hela helgen. Då hade han ångest igen och jag frågade varför, för det är HAN har "jagat" mig det sista, för det ÄR verkligen han som har stött på mig hela den sista månaden och velat gosa hela tiden, det har han ju erkänt också, men det kunde han inte svara på. Så då skall vi inte ses mer eller vad, sa jag. Jo, det går inte att låta bli, sa han. Men han skulle kolla vad HON skulle göra i helgen först. Men hon skall väl jobba antar jag. Så då skall vi ses på lördag. Förhoppningsvis! F-n vad jag längtar efter honom jämt. *Suck*. Men, nu tänker jag inte ge efter alltför lätt. Han skall inte alltid få bestämma över vårt förhållande, när det passar och inte. Näpp, näpp, näpp, jag skall INTE ge efter för lätt. (lätt att säga nu, när han inte sitter här och kliar mig på ryggen och smörar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0