Hämnd...är den ljuv eller?

Varje gång han stöter bort mig igen, funderar jag på massa vassa saker, att låna telefonen hos honom och ringa henne och säga; "gissa var jag är"...men då skulle han bli vansinnigt arg på mig igen, för då är det sååå synd om stackars henne, och jag är bara den dumma, elaka blondinen. Sen att han gör en massa dumma saker hela tiden som han kommer undan med, det är tydligen helt okej.
Men jag sa till honom igår, att om nu erat förhållande nu är så bra då tittar man knappast efter någon annan, eller hur, och det höll han med om. Bra, sa jag, då stöter du inte på mig mer heller, sa jag surt, men det vägrade han svara på trots att jag krävde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0