Uppesittarkvällen

Guuuud vad jag är kär. Det var den bästa julaftonen på länge, trots allt.

Han ville jag skulle komma dit och fira lite jul med honom. Först var det tal om julaftonen, men det skulle komma dit så mycket folk då, så det var väl lika bra det. Så vi bestämde träff dagen innan. När jag kom dit, var han helt uppe i varv och hade julstädat, och skulle lägga ut mattor i hela huset. Där har nog aldrig varit så prydligt någon gång. Dessutom hade han köpt nya jeans 800:- och en skjorta från Jack & Jones. Jag dog nästan, så snygg var han. Vi lagade mat och satt och myste i soffan och spelade bingolotto. Alldeles lagom mysigt. Telefonen ringde ett par gånger under kvällen, och han skojade lite om att det var "hon", den andra som ringde och att jag skulle ropa hans namn om han svarade. Men det var inte hon.

Gick en promenade med hunden sen på natten, det var kallt ute, men skönt med luft. Vi gick bort till hans original till granne (som var bortrest) och tittade och förundrades över hans avsevärda högar med bröte på tomten.

Sov jämte honom på natten. Eller sov och sov....

Fast han hade så ont i revbenen efter förra veckans sjöslag, så jag fick inte krama honom riktigt så mycket som jag ville.

Vi gick upp halv åtta på morgonen och åt frukost. Tog lite stämningsfulla kort. Kändes jättemysigt. Han skulle traditionsenligt iväg och bada bastu på julaftonsmorgonen. Bättre start på en julafton kunde det inte bli.


Nu är hennes borste helt full med mitt hår. Gud vad jag har kammat mig.

Hon skulle komma dit den 25. Och stanna till den 28, sa han. Hon och hennes tågbiljetter, klagade han.
När får jag träffa dig igen då? -2009...Låter länge till.

J-klar, nu är jag där igen. Jättekär igen och kan inte sluta tänka på honom. Hade nästan kommit över honom igen. Han är så jäkla snygg!!!


Bara att nu är jag rädd för, att vi är tillbaka på ruta ett igen efter denna helgen som han tillbringar med henne. F-n. Han får inte lämna mig igen. Nu lipar jag åter igen. Klart att hon är bäst om han myser med henne i 4 fucking dagar!!!

Hoppas han har rejält ont i revbenen så hon inte får pilla på honom alls.

Gud, vad jag saknar honom. Kommer nog inte kunna sova i natt. Älskar honom.

Och nu sitter jag här och är på väg att skicka iväg ett sms till honom, bara för att påminna om att jag finns. Antagligen tjänar det ingenting till. Han kanske tillochmed blir förbannad över att jag gör mig hörd. F-n vet inte hur jag skall bära mig åt. Men gjort är gjort. Skickade iväg texten; "Glöm mig nu inte bara för att hon får 4 hela dar o ja bara 15 tim. Orättvist...:-)kram

Givetvis kommer han inte att svara.

Fattar inte hans sista kovändning, den kändes så väldigt definitiv. Först vill mannen ha ett upphåll, sen vill han ha mig framför allt annat. Jag fattar ingenting. Det går över mitt förstånd. Så här har det varit hur länge som helst. Undrar hur många månader till jag orkar med det. Krossa mitt hjärta, gör det helt igen, krossa mitt hjärta, gör det helt igen.

Undrar hur många han har torterat så här innan mig...


F-n han knäcker mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0