Tycker tillochmed illa om hennes hund

Tillbringade kvällen och en del av natten hos honom igår, natten till nyårsafton. Han var hundvakt och hade hand om hennes hund också. Kan inte hjälpa det men jag tycker till och med illa om hennes hund:-)

Vi gjorde nog inget annat än gosade hela kvällen, det var jättemysigt, och han berättade massor med saker och vi låg länge och pratade. Mådde bra, även om hon kom upp på tapeten flera gånger. Han tror inte på att jag kommer stanna kvar hos honom tillräckligt länge. Det här med åldern igen. Antagligen därför han inte klarat av att spola henne.
Jag sa att jag ville ha honom i flera dagar, för det är orättvist att han umgås med henne så himla länge. Han gnäller lite över att han aldrig vet hur länge hon stannar, hon frågar inte utan bara bestämmer när hon köper sina tågbiljetter hit ner. Toffel kan jag tycka då.
Fick inte sova över, dels för att han var rädd att ena dottern och hennes sambo (som besökte nån i Gbg) skulle komma hem. (En gång trodde vi t o m att de kom, när det lät som det smällde i en bildörr, så vi bara flög in på dass och slet åt oss kläderna. Fast vad hade det egentligen spelat för roll, den dottern visste redan om det...de hade pratat om det härom dagen att vi fortfarande ses. -Vad tycker HON om det då, undrade hon...Dessutom skulle han springa Sylvesterloppet idag kl 12 och han trodde aldrig han skulle orka det  OCKSÅ om jag låg jämte honom hela natten...

Många kyssar och gott nytt år innan jag väl åkte hem, bad honom att tänka åtminstone lite på mig ikväll, då hon kommer vara här, och det lovade han. F-n, sa jag, jag kan inte ens ringa till dig ikväll. - Men du kan sms:a, tyckte han. -Du svarar väl ändå inte, sa jag. -Jo, det gör jag.
Bestämde att vi nog skall träffas på måndag kväll, trettonaftonen, hoppas inte hon stannar såå länge åtminstone. Då skulle jag få stanna över, men antagligen är jag sjuk då, han var jätteförkyld och ynklig och räknade på att det bryter nog ut på mig på fredag...
Kommer nog skicka 14 sms ikväll till honom och säga: KOM HIT :-) VILL HA DIG

Nästa stund funderar jag fortfarande på att göra slut, även fast jag älskar honom. Detta kan aldrig sluta väl för

någon part.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0