Ensam-på-en-lördagkvälls-ångest

Här sitter jag ensam framför datorn och undrar vad de hittar på nu. Skrattar hon, har de kul tillsammans, eller är han så där sammanbiten som bara han kan bli när han har ångest. Har han ågren igen, kommer han undvika mig imorgon kväll när vi skall träna? F-n.
Funderar på att göra slut. Nytt nyårslöfte. Jag måste gå vidare med mitt liv. Har klämt ett nyårslöfte varje år det sista - och JAA, jag har hållit dem: Börja träna, börja styrketräna, börja springa igen, sluta äta godis. Ett löfte varje år. Skall det nu vara; sluta vara så förbannat kär i den jävla idioten.
F-n jag älskar honom.

Så vansinnigt jobbigt att längta efter honom jämt. Dum som ett spån är jag, som bara kommer tillbaka och förlåter honom hela tiden. Vi slogs faktiskt  förra helgen. Det kan han gott ha. Örfilade honom, och sa att jag hatade honom. Försökte knäa honom ett antal gånger också, också pussades vi omvartannat.
Och försoningsälskade...så klart    X7

Det kommer bli sömnlöst denna natten också. Vill ha honom. Vill inte dela honom med någon annan. Frågan är bara huuur skall HAN ta sig ur det här, det kan ju inte fortsätta i all evighet, eller kan det det? Någon måste bort. - Inte jag. Jag tar hellre 5 fel för vägran.

Kommentarer
Postat av: Jag

Ja du ...Jag skulle gå dit o ställatill ett j-la liv!!!! Karlar är skitstövlar...Han är inte rättvis mot dig eller henne...Jag vet vi älskar ju dem ändå.... Sitter i samma båt...nästan i allafall...Men jag har dumpat honom...Men han kan inte släppa mig ändå...

2008-12-27 @ 21:22:14
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/?tmp=27210545
Postat av: Lisa

Låter jobbigt, men kommer samtidigt ihåg dagar för länge sedan som jag kände något liknande. Livet ordnar sig alltid, men gäller väl att bestämma vad man själv vill(inte vad alla andra vill). Lycka till!

2008-12-27 @ 21:27:28
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja de håller jag fullständigt med om...Vi kan inte leva utan dem o de är skönt att höra att man inte är ensam om att ha svårt med att avsluta de...Man kan inte låta bli att älska idioterna =-S

2008-12-27 @ 21:39:50
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/?tmp=27210545
Postat av: Petra

Ja, det låter klokt sagt, att man skall bestämma vad man själv vill och inte vad andra vill. Men frågan är om jag vet det...

2008-12-27 @ 21:50:40
URL: http://misskleopatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0