Djup *suck*

måste ta tag i mitt liv
Har fortfarande inte fått rett ut bodelningen med min fd. Det kommer nog dröja hur länge som helst innan jag orkar ta tag i det. Fast det blir nog inte lättare. Hyr världens gulligaste torp, och har världens goaste hyresvärdar/grannar, men bor bara här tills vidare. Letar efter ny bostad. Tänker köpa ett hus. Fast måste få ut pengarna från det gamla först. OOOOORKA ta tag i det.
Mannen som jag älskar/hatar tyckte jag skulle köpa hans grannhus, där tanten nyss hade dött. -Kan jag väl inte göra. Som om jag inte har tillräckligt med problem ändå!!! Och vilket rännande mellan oss det skulle bli, då skulle det vara ännu svårare för mig att behärska mig från att inte besöka honom när HON är där. F-n jobbigt att tycka så illa om någon man inte känner. Eller fel ord, jag skulle säkert tycka om henne, om inte allt det här vore för honom. Egentligen känner jag för henne. Det är lika synd om henne som om mig i hela den här skiten.

Och min föredetta har inte gjort det enklare heller. Han tänker inte ta hand om barnen längre säger han; jag får sköta dem. Sjysst att inte vilja veta av sina egna barn.  Men det är nog en sorts bestraffning mot mig för att jag inte skall kunna ha något liv vid sidan om. Svartsjuk som han har blivit. JAG har aldrig någonsin varit otrogen, det var slut långt innan jag och Martin började på något, fast det anser han inte, bara för att jag inte hade flyttat. Sen att vi hade skilda sovrum under flera år etc etc, och att jag lämnat tillbaka förlovningsringen, det räknas tydligen inte. Det var väl det där med att OOOOOORKA ta tag i livet och flytta. Men det har jag ju gjort.
Måste ta tag i mer i mitt liv. Kram och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0