Denna eviga väntan

...på att vi skall träffas, eviga väntan på att han skall ringa, eviga väntan på att det är min tur.
Magont, kommer vänta hela dagen på att han skall höra av sig, om att ses ikväll. Pessimistisk som jag känner mig nu, så kommer han skippa mig ikväll för något annat.
Drömde i natt att jag kom dit ikväll och då satt HON den andra redan där och tittade inte ens upp när jag kom in.
-Vet du att jag också dejtar honom, frågade jag.
- Klart jag vet, sa hon och hånlog, du skall inte tro att han egentligen bryr sig om dig, du har inte en chans.
F-n, skall hon få hela denna helgen också med honom - 5dagar. Nu är jag helt körd.
Jag skall protestera och kräva minst 4 dagar nästa vecka...
Eller så gör jag slut, och tar mitt sargade hjärta och går  *suck*, inte lätt. Skulle vilja behålla min värdighet.
F-n, j-vla skitstövel. Hatar honom, han får inte göra så här.
Älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0