7ggr på en natt...

...det var nog rekord, i varjefall för mig.
Vi hade avslutning med träningskompisarna och badade tunna. Åt god mat och drack lite öl och vin. Det var en jättefin kväll. Vi blev nog lite lätt påverkade båda två, och satt kvar i tunnan när de andra hade gått upp. Halkade omkull utanför tunnan och välte utanför i singeln. Han fick småsår på hela ryggen och fick nog en spricka i något revben. Jag lyckade slå upp ett knä, ena handleden, armbågen och ett jack i pannan...
Jag var rätt så förbannad på honom när vi skulle hem. Egentligen ville jag nog inte följa med. Kluven. Minns att jag skrek åt honom att vill du inte ha huvvet får du inte kroppen heller, också blev jag ledsen och grät och han försökte hålla fast mig och pussade och kramade mig.
Men jag följde väl med. Mysigt är väl inte rätta ordet. Svettigt snarare. 7ggr på en natt.
Vi bestämde att fira kvällen innan jul ihop. Först pratade vi om julaftonskvällen, men hans gamla fru skulle komma dit också. Jag sa skämtsamt, ligger du med henne med...men då tyckte han jag var dum.

Nu är snart hennes hårborste full. med mina ljusa strån. Om hon inte är helt blind så borde hon upptäcka det. La ner ett kvitto med storlek Small i nattduksbordet på hennes sida. Det är ivarjefall ingen mer än hon och jag som har det i familjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0